Meldregeling
Integriteit in doen en laten is essentieel voor het uitvoeren van ons werk. Wij zijn ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Natuurmonumenten vindt het belangrijk dat (vermoedens van) misstanden binnen de organisatie op een veilige, vertrouwelijke en adequate wijze gemeld kunnen worden. Deze meldregeling draagt bij aan de kwaliteit van ons werk.
Zo doe je een melding
- Meldingen kun je doorgeven via ons online contactformulier. De Ledenservice stuurt je melding dan door naar het interne of externe meldpunt.
- Je kunt de melding ook rechtstreeks naar het interne of externe meldpunt sturen. De contactgegevens vind je in de uitgebreide beschrijving van de meldregeling.
Wat gebeurt er met je melding?
- We registreren de melding. Je melding wordt vertrouwelijk behandeld.Â
- Je ontvangt binnen een week een ontvangstbevestiging met informatie over de behandeling van je melding. Wil je dit nu al lezen? De procedure staat ook in de uitgebreide meldregeling beschreven.
- Na 6 weken ontvang je van ons een antwoord. We doen ons uiterste best je melding zo goed mogelijk te beantwoorden. De melding beschouwen we daarna als afgehandeld.